SELAMAT DATANG KE LILYNERLY LILY.BLOGSPOT.COM

kekwawanKYUH

Khamis, 18 April 2013

Sambut Happy Besday Seseorang

Sambut  atas   bonet  kereta  akhirnya ...
SELAMAT  ULANG TAHU N
Sebenarnya ini, dah  lama  berlaku  tapi  bagi  aku masih  boleh  lagi  lah  nak  update  kan  tol x.. Tarikh  kejadian  (12/04/2013  sebenarnya  13/04/2013 )..  hee,  Seseorang  itu  aku  maksud kan  adalah  orang  yang  aku  sayang  (  ke  2 )  biasa  r  first  mesti  family  kita  sendiri  pastu  baru  orang  lain  betol  x?
Dia  bukan  lah  orang  lain  dah  sekarang  ini,  dia  pon  akan  jadi  sebahagian  dalam  family  aku  suatu  hari  nanti...

Surprise  ini  adalah  untuk  dia,  dah  rancang  pon  dengan  budak2  atau  di kenali  sebagai  ( fun  club car PROSBOC )  untuk   menyambut  hari  ulang  tahun  die dan  bersama  mereka... bagi

aku   dyeowang  adalah  sangat  baik  dan  prihatin .  Prosboc  adalah  fmly  yang  kedua  aku  sebabnya   aku  terasa  sonok bile  lepak  bersama  dyewng  dan  tersayang..

Sebelum   nak  sambut  ada  lak  satu  agenda, haaa   xsangka  akan  jadi.. tapi  jadi2 pon akhir   jadi lah  jugak  kejutan  aku tapi  xseberapa  sangat  terkejut pon.  Tapi  apa2 pon  dye  suke  dan hargai   aku....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...